Ny domstolspraksis øger muligheden for at sætte kriminelle udlændinge på porten
81 kommentarerEt af de områder, hvor den Europæiske Menneskerettighedskonvention (EMRK) har haft størst gennemslagskraft i Danmark er udvisninger af kriminelle udlændinge. Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol (EMD) har nemlig indfortolket en vis beskyttelse mod udvisning af kriminelle udlændinge, hvis de har etableret familie- eller privatliv i konventionsstater som Danmark. Det betyder, at også hårdkogte kriminelle kan have held til at blive i landet, hvis de f.eks. har børn og kone her i landet og begrænsede relationer til hjemlandet. Flere lande – med Storbritannien i spidsen – har beklaget sig over EMDs praksis på dette område, hvor voldtægtsforbrydere, voldsmænd, røvere og narkoforbrydere kan få lov til at trække familie eller privatlivskortet og forblive i de lande, hvis lovgivning de har forbrudt sig mod. Det er ikke blot krænkende for retsfølelsen (dette uklare begreb) men gør det også sværere for Danmark at beskytte den øvrige befolkning mod kriminelle, ligesom det er gift for integrationen til skade for alle de udlændinge, der ikke har andel i kriminalitet. Derudover er det højst tvivlsomt, om EMDs fortolkning af retten til familie- og privatliv har støtte i ret meget andet, end hvad et flertal af dommere har ment var ret og rimeligt. Beskyttelsen mod udvisninger er i hvert fald ikke en del af kernebeskyttelsen i retten til familie- og privatliv.
Men nu er der godt nyt. Hidtil har det været opfattelsen, at EMRK art. 8 umuliggør en yderligere skærpelse af reglerne, men nu synes der at tegne sig konturerne af et mønster i EMDs nyere praksis, der tildeler konventionsstaterne en bredere national skønsmargen som følge af en mere tilbageholdende linje fra EMD (se dette notat jeg har udarbejdet om emnet). Formentlig afspejler EMDs nyere praksis, at medlemslandene af Europarådet har vedtaget en række erklæringer, der bl.a. tilkendegiver et ønske om at give medlemsstaterne en større skønsmargin i udlændingesager, der drejer sig om alvorlig og gentagen kriminalitet. Storbritannien har som foregangsland tidligere i år udstedt nye regler, der signifikant strammer reglerne for udvisning af kriminelle udlændige. Reglerne tilsiger, at de britiske domstolene skal anvende artikel 8 i udvisningssager, så det som udgangspunkt kun er under ”exceptionelle omstændigheder”, at artikel 8 vil forhindre udvisning af udlændinge, der har begået alvorlig kriminalitet.
I 2012 har EMD hidtil, så vidt ses, afsagt 7 domme vedrørende udvisning af kriminelle udlændinge (se dette skema over relevant retspraksis). Kun i en enkelt dom er der statueret krænkelse, og det alene fordi bulgarske myndigheder havde truffet en afgørelse om udvisning på vilkårligt retsgrundlag (Madah v. Bulgarien). En række af de nye domme er bemærkelsesværdige, men særligt springer dommen Balogun v. Storbritannien i øjnene. Balogun, en ung nigeriansk mand, havde boet i Storbritannien, siden han var 3 år, hvor han var blevet udsat for omsorgssvigt af sin tante. I Storbritannien blev han som 18-årig idømt 3 års fængsel for besiddelse med henblik på videresalg af euforiserende stoffer, ligesom han tidligere var straffet for bl.a. narkokriminalitet og hæleri. Balogun blev udvist af Storbritannien – selvom han havde levet næsten hele sit liv i Storbritannien, ikke havde minder og kulturelle oplevelser fra oprindelseslandet Nigeria eller på noget tidspunkt haft kontakt til sin mor i Nigeria. EMD slog fast, at der ikke var en stærk familiær tilknytning til Nigeria, men alligevel mente EMD, at der forelå en mulighed for at etablere denne i NigeriaI tidligere sager har EMD modsat fremhævet, at det var uproportionalt at udvise en kriminel udlænding, fordi det måtte antages at medføre praktiske og følelsesmæssige udfordringer og have store konsekvenser for familielivet (bl.a. Beldjoudi v. Frankrig og Boultif v. Schweitz). Derudover har EMD tidligere i højere grad ladet det være tungen på vægtskålen, at den udviste udlænding havde haft hele sin opvækst i opholdslandet (A.W. Khan v. Storbritanninen). EMD har tidligere fremhævet, at det var en afgørende omstændighed, at der ikke havde været en reel social tilknytning til oprindelseslandet. Sådan en tilknytning kan man velsagtens sige, at Balogun ikke havde, men på trods heraf blev hans udvisning fundet forenelig med artikel 8.
Udviklingen i EMDs udvisningspraksis kan endnu ikke siges at være fuldstændig klargjort. Flere af de nyere afgørelser afsagt med dissens. Ikke desto mindre viser udfaldet af sagerne sig forhåbentlig at være de første spadestik til en klar, ny holdning og udvikling i EMDs praksis angående udvisning af kriminelle udlændinge, således at efterlevelse af medlemsstaternes ønske om vægtning af den nationale skønsmargen imødekommes. Det er dog væsentligt at hæfte sig ved, at denne udvidede skønsmargin forudsætter, at nationale myndigheder og domstole foretager en grundig afvejning af de overordnede hensyn, som EMD har opstillet i sin retspraksis – herunder arten og alvoren af overtrædelsen, opholdets varighed i udvisningslandet, perioden siden den begåede kriminalitet og vedkommendes opførelse i denne, nationaliteterne af de berørte personer, vedkommendes familiesituation, ægtefællens viden om forbrydelsen ved indgåelse af forholdet, børn fra ægteskabet, alvoren af de vanskeligheder, som ægtefællen sandsynligvis vil støde på i oprindelseslandet, børns tarv og trivsel, især de vanskeligheder, som disse vil støde på i oprindelseslandet samt styrken af sociale, kulturelle og familiære bånd til hhv. opholdslandet og oprindelseslandet.
Allerede i dag følger det af Anklagemyndighedens udvisningspraksis, at der foretages en skærpet afvejning efter udlændingelovens § 26, stk. 2. Som klar hovedregel skal der ske udvisning af en udlænding, såfremt denne har fået en frihedsstraf, og dette fraviges alene, hvis det vil stride mod Danmarks internationale forpligtelser. Som udgangspunkt burde anklagemyndighedens tiltalepraksis og domstolenes retspraksis derfor automatisk tilpasse sig EMDs retspraksis, hvad enten i skærpende eller lempelig retning. Der er dog visse forhold, der gør, at det ikke nødvendigvis vil være muligt for anklagemyndighed og domstole at lægge sig op ad den skærpede EMD praksis uden en lovændring. Det gælder særligt i forhold til varigheden af indrejseforbud, der i sager, hvor udlændingeloven anviser, at indrejseforbuddet skal være bestandigt, risikerer at ende med betinget snarere end ubetinget udvisning. I den såkaldte Fiz Fiz sag blev to udlændinge der var dømt for grov narkokriminalitet, flugtforsøg fra et fængsel, vold og overtrædelse af våbenlovgivningen eksempelvis kun idømt betinget udvisning. Derudover vil det – efter britisk forbillede – givetvis have en vis effekt såfremt lovgiver eksplicit henviser til Izmir-erklæringens ordlyd om ”exceptionelle omstændigheder” som ledetråd i udvisningssager vedrørende alvorlig kriminalitet.
Danmark bør derfor hurtigst muligt bruge det vindue der nu er åbnet til at skærpe reglerne for udvisning af kriminelle udlændinge yderligere, eftersom det givetvis vil have en selvforstærkende effekt på EMDs praksis, hvis flere lande følger i Storbritanniens fodspor. Det vil også kunne danne præcedens for en højere grad af ”checks and balances” i forhold til EMD, fordi domstolen får at mærke at Europarådets stater ikke blot stiltiende vil finde sig i at EMDs praksis udvider menneskerettighedsbegrebet til områder der har meget lidt at gøre med de grundlæggende frihedsrettigheder som EMD er sat i verden for at håndhæve.
81 kommentarer RSS feed
Hvis man forbryder sig alvorligt mod dansk lov og kun har almindelig opholdstilladelse i Danmark, har jeg ingen problemer med at den dømte bliver udvist.
Han har jo overskredet både de skrevne og uskrevne regler for ophold her i landet.
Der er dog en enkelt hage: hvis man udviser fx en far til to børn, straffer man ikke bare ham, men også børnene. De har vel ikke gjort noget forkert?
En type som Fiz-Fiz må siges at være så hårdkogt, at man muligvis gør børnene en tjeneste ved at sparke faren ud af landet, – men der er vel andre sager, hvor hensynet til børnene må have lov til at blive inddraget?
Det vil være fint hvis flere kriminelle kan blive sendt retur til de lande de kom fra.
Men desværre må man af mange grunde frygte at der slet ikke er vilje til for alvor at gøre noget alvorligt ved de voksende problemer med kriminalitet.
Den røde regering foretrækker jo tom signal- og symbol politik, fremfor effektiv handling. (kick-starten, akutpakken osv., osv.) Og de radikale har jo som speciale at forkæle forbryderne og behandle dem med fløjlshandsker.
(det skal dog indrømmes at også VKOs retspolitik var en sølle omgang.)
Kun eet parti har ønsket grænsekontrollen genindført, og derfor foregår der stadig en stor indstrømning af kriminelle bander fra over 50 lande. Derfor er bl.a. mængden af villa-indbrud, røverier og overfald nærmest eksploderet.
Men fint hvis regeringen virkelig vil begynde at vise interesse for at beskytte danskerne mod den omsiggribende kriminalitet, ved at udnytte de nye muligheder for udvisning.
Endnu bedre ville det være hvis grænsekontrollen mht. ind- og udkørende varevogne og lastbiler osv. blev genoptaget. Landet er jo ved at blive tømt for værdier af de tusindvis af indrejsende tyvebander. Der ofte er ude af landet igen, inden politiet kan nå at gøre noget.
Hvorfor ikke bare opsige EMRK, og så blæse på disse verdensfjerne dommere i EMD. Det ville være både det nemmeste og samtidig mest fornuftige.
“Der er dog en enkelt hage: hvis man udviser fx en far til to børn, straffer man ikke bare ham, men også børnene. De har vel ikke gjort noget forkert?”
Forkert! Faderen straffer børnene med sin kriminelle livsførelse. Ansvaret for følgerne af sine handlinger er alene faderens.
Repatrier hele banden af muslimer og red Danmark.
@Jacob Mchangama
Findes der eksempler på danske statsborgere, som efter at have boet hele deres liv i udlandet er blevet udvist til Danmark pga. begået kriminalitet?
Hvis ja, hvordan er de så blevet integreret i danske forhold?
Er det ikke bare det sædvanlige symbolvifteri fra EUs side, om alle deres intentioner om befolkningens ve og vel, før en eller anden åndsv!g traktat, der skel igennem.
Deres popularitet er på nulpunktet i de fleste lande efterhånden, så nu lefles der så en smule før vi “skal videre”
Allerede dengang Schengen blev indført, blev vi jo hele tiden mindet om hvor godt vi skulle få det med den nye måde at opklare kriminalitet på.
Tak for kaffe og god eftermiddag!
@J Lund:
“Findes der eksempler på danske statsborgere, som efter at have boet hele deres liv i udlandet er blevet udvist til Danmark pga. begået kriminalitet?”
Ja det gør der da: Den kendte seriemorder Peter Lundin.
@Jan Vejmand
Tak for eksemplet. Jeg behøver ingen redegørelse for hvorledes Peter Lundin er blevet integreret i danske forhold.
Baseret på nyest tilgængelige tal fra Eurostat:
Indbrudsraten for EU-lande (per 100.000)
Danmark 879
Belgien 639
Irland 588
Holland 557
England & Wales 471
Liechtenstein 468
Grækenland 417
Nordirland 404
Luxembourg 367
Skotland 328
Bulgarien 313
Cypern 298
Frankrig 286
Østrig 254
Italien 253
Portugal 245
Estland 226
Sverige 219
Spanien 184
Letland 184
Ungarn 176
Litauen 174
Malta 161
Tyskland 139
Finland 121
Slovenien 108
Tjekkiet 92
Polen 86
Rumænien 54
Slovakiet 43
Indbrudsraten uden for EU (per 100.000)
Island 1109
USA 709
Schweiz 326
Norge 186
Dette giver anledning til en række spørgsmål:
Hvorfor er Tysklands indbrudsrate så meget lavere end Danmarks – en sjettedel blot?
Hvorfor er Norges indbrudsrate så meget lavere end Danmarks – en femtedel blot?
Hvorfor er Sveriges indbrudsrate så meget lavere end Danmarks – en fjerdedel blot?
Hvorfor ligger et rigere land per capita som Holland med mindre areal lavere end Danmark – hele 42 % lavere?
Hvorfor ligger Danmark over England som i årtier har været kendt som indbrudstyves paradis?
Hvorfor er Danmark blevet til indbrudstyvenes paradis?
Igårsdagens JP var der en statistik fra det Kriminalpræventive Råd, der udpegede Nordsjælland (knap 70 % over landsgennemsnittet) & Midt- og Vestsjælland (60 % over landsgennemsnittet) som de absolutte højdespringere i den interne danske statistik over indbrud: Man kan med god grund konkludere at Nordsjælland & Midt- og Vestsjælland samlet udgør epicentret for indbrud i Europa. Intetsteds i det 500 mio. store EU foregår der lige så mange indbrud! Overført på Eurostat-opgørelsen ville de ligge på svimlende 1400-1500 indbrud per 100.000 – UHØRT !!!! Hvad har DANSK POLITI GANG I ???? Hvad gør Justitsministeren?
Og ser vi på data for røverier også fra Eurostat, så ser det heller ikke særligt godt ud for Danmark:
Røveriraten (per 100.000)
Montenegro 296
Danmark 230
Belgien 216
Spanien 197
Portugal 192
Frankrig 180
England & Wales 132
Sverige 102
Litauen 101
Holland 98
Italien 84
Luxembourg 73
Nordirland 71
Letland 67
Tyskland 60
Østrig 55
Estland 54
Polen 54
Irland 53
Skotland 49
Malta 49
Bulgarien 48
Schweiz 45
Tjekkiet 45
Norge 37
Ungarn 31
Finland 31
Island 19
Rumænien 12
Hvad sker der Danmark?
Af Claus Andersen på 180grader
Hvis det ikke får dig til at vågne op, er du en blind ignorant, der nægter sandheden.
Repatrier alle muslimerne, luk grænserne og red Danmark, inden en borgerkrig er eneste vej frem.
Egentlig er jeg helt enig med Frey Vestergaard, 28. november 2012 kl. 14:43; smid alle muslimerne ud, statsborgerskab eller ej.
Det kan jo desværre ikke lade sig gøre med de vattede politikere, vi er belemret med, så det næstbedste er vel at gøre, som Jens Hansen, 28. november 2012 kl. 13:16 skriver; opsig EMRK-tilknytningen og smid alle kriminelle udlændinge ud.
Jeg er også enig med kim olsen, 28. november 2012 kl. 13:40; det er forbryderen, som straffer børnene. Ikke staten ved at udvise forbryderen. Endvidere har vi altså intet ansvar overfor udlændinge – og det er børnene jo også.
Indlægget af Frey Vestergaard, 28. november 2012 kl. 16:46 er jo også tankevækkende. Kunne det tænkes, at vi i forhold til Tyskland relativt mangler ca. 2.000 betjente?
Læs: Kunne det tænkes, at det skyldes at vi i forhold til Tyskland relativt mangler ca. 2.000 betjente?
Det er jo ejendommeligt at Domstolen alene anvender art. 8. For i Protokol 4, art 2 gives der staterne ret til at udvise udlændinge bl.a. når de forbryder sig mod den offentlige orden og tryghed, for at forebygge forbrydelser, beskytte andres friheder og rettigheder m.v. Dette under forudsætning af at der er et nationalt lovgrundlag.
Det er der, for der udvises trods alt kriminelle udlændinge, dog ikke hvis de er EU-borgere, hvilket jo er endnu en syg tilstand.
Man kan kun opfordre lovgiver til at oprette en lovgivning, der altid medfører udvisning, når en ikke dansk statsborger forsynder sig mod dansk lovgivning. Lad praksis blive at alle sådanne elementer straks efter domsafsigelse sendes ud af landet og afleveres til hjemlandets myndigheder. Så er det deres sag om de vil eksekvere dommen.
Nu har kriminalitet jo noget med økonomiske muligheder,uddannelse og ordentlig betalt lønninger for de lavtlønnede og dem på overførelsesindkomster.
AT en gruppe skal betale for prisen, her muslimerne, for de borgerliges umenneskelig opførelse overfor det store flertal af den Danske befolkning er usmageligt endnu engang!
Niels b.hansen…Vidunderligt overbefolk det Ganske land med borgerlige frimurer politibetjente-der er jo så få røde iblandt dem- dommere, og fængselsansatte og lad fængslerne bliver borgerligt ejet som i USA, hvor dets eneste formål er profit for besidderne…ja,ja,ja
mon nogen kan give en forklaring på at Europas islamiske stat, Sverige ifølge Frey Vestergaards statistik, ligger så forholdsvist lavt. Meget mystisk…
REKORDER I INDBRUD, RØVERIER, VOLDTÆGTER, BRANDSTIFTELSER, KNIVSTIKKERIER, SKYDERIER OG VOLDELIGE OVERFALD M.M.M.
Freys tal ovenfor kl. 16.46 burde få de fleste danskere op i det røde felt, for de tal er jo endnu et tegn på at Danmark er ved at blive til en bananstat hvor alting sejler og flyder, hvor jungleloven og wild-west tilstande vinder frem, og hvor organiserede politiske og kriminelle kliker samvirker om at udnytte og udplyndre danskerne.
Ja, hvis man ser på hvad der ellers foregår, ser på hvordan galopperende vanvid og store uhyggelige skandaler ruller frem i tætte kolonner, kan man vist næsten ikke undgå at få en følelse af at vores land er ved at blive opslugt af mørke, skumle og dæmoniske kræfter.
Vores demokrati er blevet overtaget af politikere som er ligeglade med danskerne og deres eget land. Men også mange borgere er begyndt at synke ned i ligegyldighed og en slags selvtilfreds sløvhed, hvor der ikke er megen rettidig omhu hverken for dem selv, familien eller andet.
Bl.a. kan det ses af en ufatteligt lav arbejdsmoral på visse hospitaler, hvor mængden af tosserier, sløseri, slendrian og kynisk laden stå til, dræber flere og flere patienter, og skubber hundredvis af pårørende ud i dyb fortvivlelse.
(hvad der foregår forties i betydeligt omfang, artikler skrives ikke, læserbreve optages ikke, udsendelser sendes ikke)
Og retsvæsnet skranter også. Det kan ses af hvordan selv de groveste voldsforbrydere og mordere ofte kan fortsætte “karrieren” efter kort tid.
Mens skatterne og priserne bliver højere og højere, bliver menneskeliv billigere og billigere.
Har Borgen indledt en slags guerilla-bekrigelse af danskerne?
PS: Er der ikke fejl i tallet vedr. Island og måske et par stykker mere? Det kan måske overvejes.
Til Seker Gün
Først tak for at anderkende Europas islamiske stat, Sverige. Dernæst vil jeg gøre opmærksom på at HVER DAG bliver voldtaget 5 etniske svenske piger af indvandrere, fleste af dem muslimer. Så i Sverige er det en anden niche indvandrene har, men jeg siger faktisk heller ikke det er muslimerne der begår indbrudene. Jeg siger bare at Danmark har klaret sig fint i 1000 år uden jer, og vi ville klare os meget bedre uden jer nu. Så gør Danmark en tjeneste og rejs tilbage til jeres egen kultur, og lad vær med at nasse på danskerne mere.
Til PREBEN F1 JENSENH
Som jeg skriver næsten i bunden, har jeg tallene fra Claus Andersen på 180grader, så jeg skal være helt ærlig, ved jeg ikke om de er sande. Det kan man vel finde ud på Eurostat. Jeg blev bare grebet af forargelse og måtte sende den statistik videre. Fordi jeg læste i dag at danskerne følte sig trygge, men det kan jo åbenbart kun være fordi de lever uvidenhed, på grund af propaganda fra DR og de andre ræverøde medier.
@Jacob Mchangama
Accepterer du virkelig alle de hadske kommentarer på din blog? Det passer dig måske udmærket.
For Tom Jensen blev det på tidspunkt for meget, så han reagerede.
Frey Westergaard @
jeg gider ikke bo i Slagelse, så hvorfor skulle jeg flytte der til?
Det med de 5 etniske svenske piger lyder slemt. De svenske piger jeg har kendt, har alle været søde og gavmilde piger( hvis du forstår sådan en;-) ) da jeg arbejdede på min fætters bar i Malmø blev jeg nærmest voldtaget ugentlig.. Og jeg gjorde næsten ikke modstand..
Ak ja, disse minder.. Nu er jeg gift m 2 børn.
Nå ja, skal de følge med til Slagelse, eller er det ok de bliver boende i Kbh? Min Jydske frue er nemlig ikke vild med min hjemegn
J Lund
Hadske kommentarer?
Jeg ved du hentyder til mig, men du kan åbenbart ikke håndtere sandheden i dem, så du vil have dem undertrykt. En rigtig rød fascist, ligesom Anti-fa. Rejs til Sverige, der vil du passe ind sammen med alle de andre blinde ignoranter. Eller du kunne prøve at augmentere for dit synspunkt, som jeg helt sikkert ikke vil kunne lide, men tro mig når jeg siger, jeg vil dø for din ret til at sige det.
Frey Westergaard
“Repatrier alle muslimerne, luk grænserne og red Danmark, inden en borgerkrig er eneste vej frem.”
For at undgå at borgerkrigen snart initieredes af højrefløjen , burde myndighederne foretage omfattende forebyggende arrestationer og interneringer i arbejdslejre af højrefløjens paranoide voldsparate landforrædere samt deres racistiske sympatisører.
Til Seker Gün
Hehe nice. Det havde jeg virkelig brug for. Okay, fair nok, jeg havde regnet med et lidt mere hadsk svar, men dit ironiske og lidt humoristiske svar gav mig et billigt grin, af svenske piger der bliver voldtaget. Nice gået. Men stadig er Danmark overhovedet ikke blevet bedre land med jer i det. I foragter vores kultur og nasser af vores system. Hvorfor er I så kriminelle? Hvorfor er I Danmark, når i helst vil leve Islamisk? Hvad nytte gør I Danmark? Hvis I virkelig elsker Danmark, konverter og lad vær med hele tiden skrige racist, når en dansker stiller det mindste krav, fordi det er jer der de værste racister. Altid er det død over en eller anden race eller personer. Derfor siger jeg I at I ikke hører til her. Ned til jeres egen kultur. Så kan I slå hinanden ihjel alt det I vil, og bland os uden om jeres fanatiske bras.
Til peter kocsis
Haha du er virkelig en guldgrube af idioti. Enhedslisten går ind for i revolution. Tror ikke det er det samme som en borgerkrig? Men er der et land i verdenshistorien, hvor Islam er kommet til uden det er endt i krig?
Til peter kocsis
Egentligt meget morsomt. Man kunne skifte højrefløjen ud med noget andet og vi ville næsten mene det samme. Hmm, måske skulle jeg sætte mig og tænke mig virkelig grundigt om, når jeg er så tæt i tankegangen, som en tåbe som dig. Så tak, du har virkelig fået mig til at indse mine egne fejl og mangler.
Frey@
Om jeg gør DK til et bedre sted, vil jeg overlade til andre at bedømme. Jeg gør det helt sikkert ikke dårligere. Danmark er mit hjem og jeg har aldrig boet længere tid andre steder. jeg har, i tidernes morgen modtaget SU. Derefter intet, altså som statsansat tjener jeg min løn og modtager den af staten, men det er jo ikke det du mener. Jeg elsker dansk kultur, Dannebrog, min Sønderjyske svigerfamilie, jeg har aldrig foretaget mig noget kriminelt, jeg kender ikke en eneste islamist, knap en religiøs, tro mig, jeg gør nytte! Da jeg ikke er religiøs ser jeg ingen grund til at konvertere nogen steder hen, jeg kunne ikke drømme om at forlange det er nogen. Jeg har hjemmefra lært at folks tro er deres egen og det skal man respektere. Jeg er overbevist om at enhver skaber sin egne muligheder og derfor kunne jeg ikke drømme om at at stille andre til regnskab for mine fejl, racist, må jeg være fri. Kun en ufri person falder så dybt. I øvrigt er det mig der stiller store krav til de, overvejende etnisk danske, min profession giver mig ansvar for. Og de piber ofte, men ved det er nødvendigt. Hvis ikke var der kort proces, ud! Det med død over andre bør du ikke udtale dig om når du intet ved. Min kultur er her, jeg gør dagligt en indsats… Gør du Hr. Frey? Tror jeg helt ærlig ikke, hvis ellers dine fordommes antal afspejler dit intellekt. Omvendt proportionelt, forståes
Til Seker Gün
Først et stort undskyld. Jeg kommer helt sikkert forkert ud. Jeg skriver tit før jeg tænker og det har ikke været min mening at såre en der helt sikkert, ihvertfald lyder det sådan, ikke er min målgruppe med repatriering, men jeg føler mig under angreb. Jeg føler Danmark er under invasion af islam og jeg bliver dagligt bekræftet, desværre. Tror mig når jeg siger at jeg engang troede på sameksistens, men er blevet klogere af egne ar og synet af andres. Vejen lige nu er lagt til en konfrontation i fremtiden, og jeg prøver bare oplyse om det stadig kan undgås, hvis danskerne droppede pladderhumanismen og blev mere realistiske om hvad denne indvandring egentlig betyder og hvilke krav danskerne burde stille, fordi det er vores land og vi får aldrig et andet.
Frey@
Hos mig ville du klare dig i præcis 5 min. Så var det røv og albuer.
Gør du så en indsats for dit land, Frey? Er er det også varm luft, Hr internetbaglandskriger?
Skrevet af Frey Vestergaard, 28. november 2012 kl. 22:53
Sverige er da endnu mere højredrejet end DK anno 2012,,,følg lidt med i tiden og løft skyklapperne..
Personligt foretrækker jeg dog også seker gun i dannebro underbukser end dig….faktisk foretrækker jeg generalt ikke indvandrer,da jeg ikke syntes at de generalt forbedre betalingsbalancen i landet og kommer fra generalt fra en anti-vestlig kultur, men i dette tilfælde jo! Ligesom Jonas-som jeg dog ærligtalt, selv i hans død som vi jo realt intet ved noget om endnu, syntes er blevet underlagt en stor mængde kommercialt borgerligt ligegyldighed af korrekthed…dog kan du ikke læse meget om den i tanten! OK du skal godt nok slå over på politiken for at læse om ham men… Intet menneske der bliver dræbt er altså underlagt politiske stereotypiske korrektheder af opførelse…En morder er en morder…alle mennesker er lige i værdi, og alle borgerlige der mener anderledes er udugelige og værdigløse mennesker, som der ikke er brug for i Danmark eller i Costa del sol! Faktisk ingen steder….
Skrevet af ko, 28. november 2012 kl. 13:40
Helt forkert endnu engang…det drejer sig vist om viden kundskaber her…
børn af kriminalle skal ha alt støtte muligt, deres far er uskyldig generalt via manglende muligheder,uddannelse mv…og hvis vi ikke samler hans to børn op på anstændigvis får vi tre gange faderen…ja der er jo svært at diskuttere med DF stemmere, men…
Frey vestergård
“Haha du er virkelig en guldgrube af idioti.”
Idiotien ligger udelukkende hos dig.
Du bringer nogle statistikker som du ikke engang selv er sikker på at det er rigtige. Dernæst hyler du op om som en skabet køter om at samtlige muslimer skal repatrieres, som om den påståede høje indbrudsfrekvens udelukkende skyldes muslimer.
Dette er det mest absurde idioti jeg længe har oplevet .Du aner ikke en disse om hvormange indbrud der bliver begået af hvem,men står alligevel allerede parat til at sparke 300000 danskere ud i kreaturvognenene, som kollektiv afstraffelse. Hvor vil du forøvrigt repatriere de mange etnisk danskere som er konverterede til Islam?
“Men stadig er Danmark overhovedet ikke blevet bedre land med jer i det. I foragter vores kultur og nasser af vores system. Hvorfor er I så kriminelle? Hvorfor er I Danmark, når i helst vil leve Islamisk? Hvad nytte gør I Danmark? ”
du argumenterer på typisk idiotisk vis ved kollektive skyldtilskrivninger. Du beskylder således på en uhørt grov infam måde en debattør, Seker Gün, for at foragte dansk kultur, nasse, begå kriminalitet, ønske død over nogen , ønsker at slå nogen ihjel,etc etc. uden du overhovedet kender vedkommende og uden at vedkommende på nogen måde nogensinde har kommet med ytringer , der indikerer de ting du hyler op om. Men jeg må måske også godt kalde dig for morder ,terrorist voldtægtforbryder, pædofil, fordi der findes masser af danskere der begår disse forbrydelser? Er det altså dig der er skyld i alle disse forbrydelser? Så hvorfor i alverden sørger du ikke for at befri samfundet for dig selv hurtigst muligt?
“Hvis I virkelig elsker Danmark, konverter og lad vær med hele tiden skrige racist, når en dansker stiller det mindste krav, fordi det er jer der de værste racister. ”
du beviser din idioti for alvor her. du påstår, at muslimerne er de kriminelle, og kræver at de skal konvertere til kristndommen som om dette eo ipso ville sikre mindre kriminalitet blandt dem ,
og som om kristendommen automatisk sikrer mod kriminalitet. ærgerligt at typer som Peter Lundin ikke var klar over dette.
Sjovt nok ligner dine krav om tvangskonvertering fuldstændigt
dem som rabiate islamistiske mullaher kommer med.
Til Seker Gün
Først et svar til:
“Hos mig ville du klare dig i præcis 5 min. Så var det røv og albuer.”
Det lyder meget klamt. Fair nok, hvad havde jeg forventet.
Og så til:
“Gør du så en indsats for dit land, Frey? Er er det også varm luft, Hr internetbaglandskriger?”
Jeg er en dansker, mine forfædre var danske. Mere er der ikke egentlig ikke at sige, fordi de har bygget det her land, som I nasser på. Jeg har gjort mit for mit land og i fremtiden vil jeg gøre mere. Hvad har du gjort fra det land dine forfædre kommer fra? Hvorfor tager du ikke tilbage og gør det bedre? Er er det også varm luft, Hr internetbaglandskriger? Ellers meget flot skrevet.
Haha fedt i tage det så fandens seriøst hvad jeg skrive og bruger så meget tid på. Stakkels jer. Få jer et liv og grin lidt af hvad andre skrive, og lad vær med at tage jer selv så seriøst. Hvad betyder det jer egentlig hvad jeg skriver? Jeg er jo bare en tåbe som jer fjolser…
Frey@ Jeg tror ikke du kan læse og du er meget ung.
Ungdommelig dumhed kan undskyldes og det hermed gjort.
På min arbejdsplads er det en kendt sandhed at de mest krigeriske er de der ved mindst. Dette atter påvist.
Tak?
Prisen for masseindvandringen bliver Danmarks undergang. Så enkelt er det. Men de radikale rødnazister er selvfølgelig komplet ligeglade.
Den store nedtur er allerede begyndt, og tusinder af danskere er allerede ofre for de radikales og deres medsammensvornes ny-kommunistiske og rødnazistiske politik.
Havde skrevet et langt indlæg som forklarede nærmere om dræbersneglenes anti-danske og undergravende virksomhed, men mistede forbindelsen til nettet.
Derfor bliver det lidt kort denne gang.
Kun lige dette: På det retslige og politimæssige område foregår der allerede mange grimme og uhyggelige ting. Som påvist af bl.a. BT. (mord der blev lavet om til selvmord eller blev bagatelliseret som vold og uheld)
Også på hospitalerne er der begyndt at foregå grimme og uhyggelige ting. Mængden af overgreb mod patienter og pårørende stiger støt. Med frygtelige lidelser og mange dødsfald til følge.
Ja, overalt i sdamfundet er der begyndt at ske massevis af ting som skader det danske folks livskvalitet, familieliv, frihed, tryghed, velfærd og fremtidsmuligheder.
De radikales feministers og pladderhumanisters politik er en katastrofe uden lige.
Nærmere forklaring følger på et tidspunkt.
Dersom Danmark ikke er et selvstændigt land længere, kan jeg godt forstå, at unionens dommerpanel skal bestemme, at kriminelle udlænding ikke kan udvises af landet.
Jeg er enige med de kommentatorer, som hævder, at enhver udlænding, der udgør en trussel for landets borgere, skal pakke sit habengut og forlade landet promte.
Vi taler om fremmede/gæster. Deres manglende opdragelse eller forståelse for, hvad der er lov og ret, er ikke Danmarks problem.
Hvad er argumentet for, at de ikke skal smides ud? Er det synd for dem? Come on.
@ Frey: Kocsis og Gün er indbefattet af Taqqyia, så du møder en mur, uanset hvad du argumenterer. Islam er jordens bærme og burde forbydes i ethvert selvstændigt land, med demokrati og borgerrettigheder.
Den kætter religion/ideologi er ondskabens rod og fastholder muslimerne i 600-tallets skikke og vaner. Justeret hen ad vejen, så mullaher og imamer kan udstede fatwaer, der rydder ud i mindre heldige underkastet medlemmer. Sågar er ideologien dommer over vantro, der aldrig har hørt eller læst om islam.
Tænk dig, at blive dømt efter marsboers regler.
Nogle politikere burde snart begynde at tænke sig lidt om, og få standset invasionen af Danmark.
rettelse:…. (en lang række mord der blev lavet om til selvmord eller blev bagatelliseret som vold og uheld)
Det er rigtigt at statistiske tal kan være meget misvisende. Men Freys oversigt kl. 16.46 er alligevel værd at tænke over. Og den kan godt være rigtig i hovedsagen, selvom enkelte tal ikke passer helt.
Ihvertfald er mængden af villa-indbrud i dagens Danmark helt enorm. Bare i en lille del af landet var der 120-150 villa-indbrud på en enkelt week-end. Hvad bliver det så ikke til på en uge, en måned eller et år i hele landet?
Lægger vi så til hvad der ellers foregår af forbrydelser, tyverier, knivstikkeri, skyderier, hjemmerøverier, voldtægter, gadeoverfald, hærværk, nedbrænding af skoler og ejendomme, indbrud i biler, pengeafpresning, kølleslag mod tilfældige, butiksrøverier osv., osv., så tegner der sig et billede som bør få selv den sløveste dansker til at forstå, at Danmark er ved at blive til en brændende platform eller en ny udgave af det wilde westen.
Hvordan får vi retsstaten og lov og orden tilbage?
………..
(de sløveste danskere læser næppe med her, så hvornår finder de ud af hvad der foregår? Vel først når forbryderne står i deres egne stuer?)
De største og dyreste forrædere i Danmarkshistorien er De Radikale og den røde løftebrudsregering som har ladet flere hundrede tusinde uintegrerbare arabere og afrikanere komme til Damark hvor de udgør de fhv. langt største grupper af både kriminelle og personer på dyr bistand! Sikke en sund økonomi vi havde kunnet haft i Danmark hvis denne invason ikke var sket!
Med den nuværende regering ved magten skal vi nok ikke regne med at at der blive udvist flere udenlandske kriminelle. Tværtimod hørte jeg i går i Radioen at Udlændingestyrelsen har travlt med at finde nye asylcentre til deres undergravende arbejde – bl.a. i Svendborg!
Kenneth Hansen@
Snickers?????
Bedre nu?
Som sagt er det de mest krigeriske der ved mindst..
@Flere: Menneskerettighedsdomstolen hører under Europarådet ikke EU så de to størrelser skal holdes adskilt.
At deportere mennesker pga deres religion er den totalitære stats tankegang og vil i øvrigt være i klar strid med grundlovens § 70. Bloggen og notatet handler alene om udvisning af udlændinge der begår alvorlig kriminalitet – deres religion og etnicitet er i den forbindelse underordnet.
@ Jacob Mchangama, Cepos
onsdag den 28. november 2012 kl. 10:59
Jacob!
Hvis Danskerne vil have virkelig lov og ret i Danmark, saa skal de forst og fremmest smide alle de forbryderiske Danske KRISTNE OG JODISKE DOMMERER UD AF DANMARK.
Derefter skal de infore SHARIA LOVGIVNING, OG HUGGE HANDER OG Fodder af alle som stjaler og begaar roverier, og hugge HOVEDET AF ALLE DEM SOM BEGAAR MORD.
Saa skal i Fandeme se hvordan Danmark bliver et fredeligt land.
Men det tor Danskerne jo ikke gore. Skiderikker som de er.
Fejlen ved Danskern er at de tror paa den lognehistorie at Jesus dode for deres synder ?
Som folge deraf, at Jesus tog hele skylden for alle de kristnes synder og forbrydelser, mener alle de kristne at de bare kan gore alle de forbrydelser som det passer dem, fordi, Jesus paatog sig hele skylden, som staar skrevet i den kristne Bibel.
Ja, det ver sku en god undskyldning for at begaa forbrydelser. SVIN, SOM DE KRISTNE ER.
Nej, infor SHARIA LOV, OG STRAF ALLE Forbryderer HAARDT, SAALEDES AT DE KAN MARKE DET, OG IKKE SOM I DANMARK HVOR FORBRYDERER BLIVER BELONNET MED GRATIS KOST OG LOGI FOR DE FORBRYDELSER DE BEGAAR.
FORBRYDERNE GRINER JO DERES ROV AF DE DUMME DANEN.
@Frey Vestergaard,
du spørger: hvad har politiet gang i?
tjaa, de holder ude på mortorvejen, hvor de har oprettet visitationszoner. her kan de i ro og mag cikanere de lovlydige borgere på vej hjem fra arbejde(dem som betaler deres løn) uden at frygte stenkast, knivstik og racismeråb.
alt imens vi venter i køen, på at blive raget i munden med spyttest osv, bliver vores boliger tømt og vores børn bliver bestjålet og stukket ned på åben gade.
i gettoerne hvor det hele udspringer fra, kommer politiet sjældent og kun hvis de kommer i busser. ingen som bor der er i tvivl om hvem som bestemmer i gettoerne.
ja jeg har tidligere været stolt og glad for det danske politi, men jeg må indrømme at det har ændret sig i de sidste år og nu er den helt væk.
jeg har tidligere været blød tilhænger af eu og Emd, men det har også ændret sig drastisk. den tidligere regerings forsøg på at genoprette vores grense og de mange langtrukne sager om udviste kriminelle i EMD, har virkelig åbnet mine øjne.
hvem husker ikke en tysk ministers kommentar , ang grenseposten: “uacceptabelt”
tænk at det ord brugte en menister fra vores tidligere besættelsesmagt, tyskland om vores forsøg på at hånhæve vores ret som selvstændig nation.
alt i alt har den store invandring, dens negative følger og eu´s øgede magt over danskerne, ændret mit politiske ståsted.
forræderiet overfor danskerne har ændret mig. jag har bevæget mig fra midten til højre og kan mærke dybt indeni at jeg nok ikke kommer tilbage.
vi må tage ansvaret selv og forlade de overstatslige og grundlovsstridige organer hvor vi har parkeret vores frihed.
vi må selv tage ansvarret over hvem som vi vil ha i landet, inden det er for sent.
jeg er ellers en meget fredelig mand, men jeg kan mærke vreden og håbløsheden vokse indeni. jeg gider fandenma ikke være en vred, hadefuld og bitter mand.
giv mig danmark tilbage!
Mens tråden har travlt med at give muslimerne skylden for alt her i verden, og mens kapitalisme er ved at nedbryde den hele verden, er spørgsmålet forsat de efterladte børn. Der som alle børn er uden skyld i en stadig mere sindssyg verden. Hvor de, der er den største trussel mod menneskeheden, giver dem, der er den mindste trussel mod menneskeheden, den hele skyld.
Rejste samtlige muslimer ud af landet, ville vi få folk fra østlandene i stedet for. Hvilket jo har den fordel, at lønningerne når et for kapitalisterne rimeligt leje. Hvor rimeligheden ikke er til stede i forhold til den brutalitet, som østlandenes mafiaer anvender.
Set i det perspektiv er den eksisterende kriminalitet i Danmark uden sammenligning.
Er der en overrepræsentation af kriminelle muslimer, så skal man bare læse tråden, for at finde årsagen.
Balther Jensen
Du har ret. Lad muslimerne bevise hvor effektiv sharia er til at holde orden i eget hus. De vil blive overrasket.
@ Frey, Preben F1 Jensen , Kresten J og mange andre: Tak for gode indlæg. Statistikkerne taler deres eget sprog. Det bliver ikke bedre af at nogle her finder det nødvendigt at finde årsager og undskyldninger for de individer som har sat sig til bords til en kæmpe Eid fest med et stort Halal tag selv bord. Gang på gang hører man politiet sige “vi har trukket os tilbage fra området”, for ikke at provokere. Eller : De som blev stukket med kniv var selv lidt uden om det, idet de havde forvildet sig ind på Nørrebro. Politiet skal IKKE trække sig tilbage, men hjælpe med at indføre ro og orden. Vi skal IKKE lukke politi stationer i Ghetto områder, vi skal tage kampen op, og vi skal ikke vise tolerance – UD med det krapyl som ikke kan leve efter landets regler. Man mindes en tyk Marcipanbrøds elskende Bornholmers advarsler, og må give ham ret – desværre.
Glider i ikke lidt væk fra emnet? Synes da det er ok at udlændinge der laver grov kriminalitet bliver udvist. If you can’t do the time don’t do the crime. Nogle vil sikker sige jamen de får dobbelt straf både fængsel og udvisning, jamen så drop dog fængsel og send dem ud med det vuns. Jeg kan ikke se det skulle være synd for dem på nogen måde til syvende og sidst er man altid selv ansvarlig for sine handlinger, og må være parat til at tage konsekvenserne heraf.
@Jacob Mchangama
Kunne man forestille sig at lande indfører den regel at en statsborger får frataget sit statsborgerskab, hvis vedkommende har boet det meste af sit liv i et andet land, men står til at blive udvist fra dette land pga. begået kriminalitet? Begrundelsen for fratagelsen kunne være “Hvad skal vi stille op med jeres kriminelle? Behold dem selv!”
søren sørensen
“Helt forkert endnu engang…det drejer sig vist om viden kundskaber her…
børn af kriminalle skal ha alt støtte muligt, deres far er uskyldig generalt via manglende muligheder,uddannelse mv…og hvis vi ikke samler hans to børn op på anstændigvis får vi tre gange faderen…ja der er jo svært at diskuttere med DF stemmere, men…”
Jeg har faktisk aldrig skrevet, at børn af kriminelle ikke skal have al mulig støtte.
Men ansvaret for en udvisning på grund af alvorlig kriminalitet er alene faderens egen. Ansvaret for svigt overfor børnene er ligeledes faderens.
Det ændrer ikke ved, at vi skal hjælpe børnene i det omfang det er muligt.
Enten er du idiot, eller også læser du med vilje indlæg fra “de udueglige borgerlige” som fanden læser bibelen.
Jeg håber det sidste, men er alvorligt talt bekymret for det første.
“deres far er uskyldig generalt via manglende muligheder,uddannelse mv…”
Det aner du ikke et klap om! Du skriver “generalt” fordomsfuldt, faktuelt forkert og næsten uforståeligt her på Berlingskes blogge. Tag dog en pause menneske!
Ny domstolspraksis øger muligheden for at sætte kriminelle udlændinge på porten
Det kan da være ligegyldigt når hts er ligeglad
Højesteret så sådan på det, for ikke længe siden.
En statsborger fra Rumænien blev pågrebet i en forladt bygning, i færd med at brække låsen på en cykel op. Han blev anholdt og sigtet for husfredskrænkelse og for ulovlig omgang med hittegods. Rumæneren erkendte sig skyldig og blev meddelt en advarsel. Herefter blev han frihedsberøvet med henblik på en afgørelse om udvisning og han blev senere udsendt til sit hjemland.
Herefter klager han over frihedsberøvelsen og Højesteret afgør i en nylig dom, at den ikke var berettiget. Afgørelsen vedrører alene, om frihedsberøvelsen var lovlig eller ej, altså ikke udvisningen.
I sin begrundelse for afgørelsen konstaterer Højesteret i øvrigt; “at betingelserne efter udlændingeloven, for at udvise personen på det foreliggende grundlag,
må anses for at være opfyldt”.
Derefter meddeler man dog; at uagtet dette, er det uforeneligt med EU´s opholdsdirektiv.
Højesteret afdækker således, at vi kører med to regelsystemer. Et for EU-borgere og et for andre, eller sat på spidsen – et for hvide og et for sorte. I et civiliseret samfund, tror man vel ellers, at love og regler skal gælde for alle og straffen for den samme forseelse, være ens for alle?
Men, det er da både statens ret og pligt, at beskytte sine borgere mod angreb fra andre nationers borgere. Vi skal da heller ikke acceptere, at vi ikke må udvise EU-borgere, der begår samme type kriminalitet som, ikke EU-borgere udvises for?
Udlændingeloven, som Højesteret jvf. ovenfor, konstaterer, giver hjemmel til udvisning ( blot ikke for EU-borgere, indbilder juristerne sig ) er helt i tråd med Den Europæiske Menneskerettighedskonvention på området.
Konventionen er lov i Danmark og skal også følges af alle andre EU-lande. Den giver staterne ret til, at udvise andre nationers borgere, på bl.a. et grundlag som det, udlændingeloven anvender og som Højesteret er enig i.
Hvorfor skal Konventionen og udlændingeloven så vige for opholdsdirektivet? Konventionen kom dog før direktivet og man har ikke ændret Konventionens bestemmelser om staters ret til, at udvise andre nationers borgere.
Opholdsdirektivet er derfor ulovligt og skal omgående ændres, så det er i overensstemmelse med Konventionen. Selvfølgelig skal vi da kunne smide kriminelle EU-borgere ud af landet, på samme grundlag som andre udlændinge, der forbryder sig mod dansk lov.
Håber nogen vil tale med store bogstaver til regering og folketing – vi kan ikke leve med denne retsstridige tilstand.
Krapylet Palle Kant skriver:
“UD med det krapyl som ikke kan leve efter landets regler. Man mindes en tyk Marcipanbrøds elskende Bornholmers advarsler, og må give ham ret – desværre.”
Sjovt. Bornholmeren var selv kriminel. Ude af stand til at leve efter landets regler. Oveni hatten formerede han sig – efter sin egen målestok – som en rotte.
Det er så det man render og ser op til.
Det er glædeligt, at EMD er blevet en smule mindre verdensfjerne i deres bedømmelse af, hvornår der er rimeligt at udvise, under hensyntagen til EMRK art. 8 (retten til familieliv).
Det der IKKE er så glædeligt, er, at det er en udenlandsk domstol, der skal bestemme, om vi har ret til at smide et kriminelt udenlandsk udskud ud af landet.
Jeg mener, at Danmark skal melde sig ud af EMRK og skrive samme ud af dansk lovgivning. Og så skal domstolene af vores lovgivere pålægges at smide de kriminelle udskud ud af landet.
Danmark har brug for et repatrieringsministerium, der kan sikre, at uønskede udenlandske elementer bliver genforenet med deres elskede hjemlande.
@ A Pedersen, 29. november 2012 kl. 13:23
En dømt med fængselsdom og udvisning, vil typisk når mellem halvdelen og totredjedele af dommen er afsonet, blive udvist.
Typisk er det omkring halvdelen.
@ j nielsen, 29. november 2012 kl. 20:53
“Marcipanbrødets” kunne så heller ikke – i lighed med mange andre vanekriminelle – tro at de nogensinde blev fanget, men pralede tværtimod til høj og lav omkring deres forbrydelser.
@ Bjørn Holmskjold, 29. november 2012 kl. 11:30
Bjorn Holmskjold!
Se bare hvordan Sharia loven virker i Saudi Arabien, der virker den fint, der er ikke nar saa mange forbrydelser som i Danmark, fordi, straffen er haard hvis man begaar en Forbrydelse. Men der er det jo Muslimerne som har magten. De er ikke nogle Skiderikker som Danskerne for exempel.
Den Halal glade pragmatiske radikale sølle lalleglade danske mand er et sølle lille fjog der ikke kan tør gøre en forskel. Vi kan forresten heller ikke gøre så meget. EU og konventioner og bedstemødre for asyl og de radikale og nu også socialdemokraterne mener at det er vores pligt at brødføde vores muslimske brødre der føder børn de ikke selv gider eller kan brødføde på almindelig overførselsindkomst.
Husk nu at købe madpakkepapir til på mandag og leverpostej du glade humanist. Du ser ikke så mange muslimer i de sorte morgentimer på vej til til jobbet. De sover.
Jeg vil hermed give min fulde støtte til staten Isral og alle forfulgte jøder i muslimske lande. Forfulgte jøder i Malmø, på Nørrebro og hvor muslimer har flertal. Ligeledes fuld støtte til juletræ og andre kristlige symboler.
Muslimer har en satans tro hvor det gælder om magt over andre mennesker. En nassende adfærd hvor det gælder om at nyde og ikke yde. Alt dokumentation viser at dette er fakta i alle lande i hele verden.
Muslimer kan ikke det med at være givende. Om det er i Asien, Europa, USA, Canada, Australien eller et juletræ i lille dk. Aldrig kan eller vil en muslim være givende. Muslimer er ikke onde mennesker de er bare opdraget i den muslimske tro. Det er en satans tro som ingen har gælde af heller ikke muslimer selv.
Kære muslimer og andre “indvandrere”:
Er ked af at I må lægge ryg til angreb som dem Frey m.fl. på denne tråd foretager.
Vi er mange, der er glade for at I er her.
Stay strong :)
Kære muslimer og Daniel
Beklager, men nej i er ikke ønsket. I er uden stolthed. Ellers var i kommet på banen for længe siden og havde bekæmpet det lort de fleste muslimer er kendt for. I muslimer er bange for jeres egne. I nasser og i fylder i fængsler, på overførselsindkomst, i ballade statistikker, i elendig uddannelse. Hvor helvede er muslimske håndværkere? Malere?
Muslimer er stolte uden at haven skid at have det i.
Er du muslim? Er du tømre? Så luk røven mand.
Det er ret interessant, det du her beskriver.
Vil dog lige komme med en indvending – en mand fra Nigeria i England er sandsynligvis migrant. Der er en række forskellige grader af lovgivning for udlændinge, og så vidt jeg kan se – er ikke jurist – så virker det som om, EMD-dommen tager udgangspunkt i at han var/er migrant.
Men det bliver da interessant at høre om, hvilken praksis flygtningenævnet vælger at føre efter denne dom.
Hvad ham den kriminelle idiot fra Odense angår, så vil jeg tro, børnekonventionen ”overruler” en EMD-dom over en barnløs person.
JØDER OG JYDER…….
Det er meget uheldigt (for danskerne), for nu har de radikale feminister allieret sig med islamistiske grupper, så det bliver nemmere for de jelvedske og vestagerske sammensvorne at tryne danskerne og få dem sat på plads.
Da jøderne blev ført afsted, gjorde de ikke modstand, fordi de ikke forstod hvad der foregik, og ikke havde fantasi til at forestille sig hvilken ondskab de var omgivet af.
Når jyderne bliver ført afsted, vil de nok heller ikke gøre modstand, feminiserede og hjernevaskede som de fleste af dem er.
Men så kommer fynboerne og dem fra Sjælland, Lolland-Falster og Bornholm vel og redder os? :)
Kære Søren,
Muslimer har ingen pligt til at tage afstand fra andre muslimers adfærd. De fortjener også bedre end at blive slået i hartkorn pga. religion.
Lige så lidt som du har pligt til at tage afstand fra andre “etniske danskere”s adfærd. Eller blive slået i hartkorn med dem.
Kære Daniel
Jeg ved ikke om du ikke kan eller vil se fakta som fakta er.
Jeg har et relevant spørgsmål som de politikere der bestemmer ikke kan se.
Hvorfor ser du stort set ikke muslimske håndværkere på en byggeplads? Hvorfor er der så få muslimske bygningsmaler? Jeg ved det godt. Det ligger under deres værdighed og magelighed.
Dit spørgsmål til mig om at irettesætte andre danskere. Jo f…. Skal vi gøre opmærksom på områder vi ikke vi se på i et dansk samfund. Og det gør vi så i et demokratisk samfund. Modsat blandt dine muslimske venner som bøjer nakken. Ok nogle tyrkere er lidt fremme når det gælder arabere men det er ikke ofte at de tør.
Tilsidst læs et indlæg der er skrevet 09.18 på Kaspers blok vedr. Regeringens ønske om at skabe muslimske problemer i dk.
Daniel du er sikkert et sødt menneske men håbløs naiv. Hvis du er under 17 år så er det ok, så skal man være naiv ellers har du et problem.
God dag ven.
@ Daniel
Islamofobi eller kognitiv dissonans?
Hidtil har man fuldstændig misforstået
ordet “islamofobi,, det betyder folk
med en sygelig angst for saglig VIDEN om
islam!!!! også kaldet kognitiv dissonans dvs.
“når virkeligheden ikke svarer til det billede man ønsker at se.
Det hedder kognitiv dissonans.
@allan Hansen
Jeg er bange for at du overvurdere vores lille naive mand.
Også en god weekend til dig.
“Hvorfor ser du stort set ikke muslimske håndværkere på en byggeplads? Hvorfor er der så få muslimske bygningsmaler?”
Fordi man ikke kan få en læreplads hvis man hedder Hassan i stedet for Hansen. Sådan har det været siden 1970′erne.
‘…Fordi man ikke kan få en læreplads hvis man hedder Hassan i stedet for Hansen. Sådan har det været siden 1970?erne.
Skrevet af j nielsen, 2. december 2012 kl. 01:57….’
Nej lille ven det er noget med at tage sig sammen. Det er noget med faglighed. det er noget med stolthed. det er noget med at yde før nyde. det er noget med at lave et stykke seriøst arbejde. det er noget med at kunne begå sig på en arbejdsplads. det er noget med at tage hensyn, fagene imellem som murer, vvs, tømre, elektriker, maler, lytte til en bygherer…. alt sammen noget du lille jubel idiot aldrig vil evne at forstå.
Jeg kan se på dine indlæg at du ikke ved ret meget og ret meget…..
muslimer er gode til at starte små kiosker og spisesteder op. de kører så med underskud i en rum tid og så lukker de ned når skattevæsnet kommer, med stor gæld til leverandører, fyrer deres muslimske ansatte/brødre som nu har fået dansk statsborerskab idet de har haft fast arbejde i afmålt tid. De kan nu søge kontanthjælp og de rigtig dygtige kan få dagpenge. Den har de regnet ud.
Så kommer der en ny muslim som kører forfra..
Og på hjemmefronten føder de muslimske kvinder som kun muslimer er i stand til. Så bliver de enlige forsørger for så kan de få…. mange mange penge i form at boligsikring, forhøjet…. m.m.m.
Men på en byggeplads hvor man SKAL agerer håndværker ja der falder den nassende proletar af muslimer oftest igennem. De kunne jo fx lærer at tage en maleruddannelse dine små islamister. Men det gider de ikke, det kan ikke svarer sig…
Sikke en masse tid jeg kan bruge på en lille ignorant som ikke forstaa så meget.
NB. Dette var et stykke historie fra dagens danske samfund. – og dem der bestemmer kan ikke se komiken.
Danskerne er jo de rene idioter naar de satter folk i Fangsel som begaar forbrydelser, og saa betaler for deres kost og logi.
Nej lad forbryderne finde og betale for deres eget kost og logi, men hug handerne af alle forbryderne, saa at de ikke er i stand til at stjale fra andre mennesker, og samtidig ved alle hvem som er forbryderer. Saa kan de lare det, kan de.
Jeg synes egentlig ikke det er naivt at bemærke at de fleste folk af “anden etnisk herkomst” er gode fredelige mennesker. Det er bare et banalt faktum. Dem der træder ved siden af får uforholdsmæssig meget spalteplads. Dårligt nyt er godt nyt.
@ søren Rasmussen, 2. december 2012 kl. 20:17
Soren, du skriver:
” Nej lille ven det er noget med at tage sig sammen. Det er noget med faglighed. det er noget med stolthed.”
Er du ikke klar over at “stolthed” er den forste af de 7 dodelige synder som det er omtalt i den kristne Bibel ?
I tror at du har meget mere at lare om livet.
Du er aabenbart en meget ung mand, eller du har meget lille uddannelse, eller kendskab til denne verden og alle de forskellige mennesker og deres forskellige tro og religioner ?
Maa jeg anbefale, at du laser den kristne Bibel, baade det nye Testamente, og det gamle Testamente.
Las ogsaa Jodernes ‘Thora’, og Muslimernes ‘Qur’an.
Saa kanske du kan lare lidt om mennesker ?
Var det ikke Lars Hedegaard, der sagde: “muslimerne kunne da aldrig finde på, at voldtage deres børn,,(?).
Men så se lige her:
Pedophilia & Islam: Allowed by Allah; Practised & Patronized by Prophet Muhammad
by Ayesha Ahmed
12 Apr, 2008
Having sex with underage children is popular in sharia countries. Find out why?
An old man with an underage bride in Afghanistan
ALLAH APPROVES OF IT
65.4 “If you divorce your (child) wife before she reaches menstruation age her idda is three months”.
According to this aya a muslim man can marry (and have sex with) even a one day old infant girl.
ISLAMIC AUTHORITIES PROMOTE IT
There is no argument on this point among Islamic authorities whether shia or sunni. They all agree that a muslim man can have sex with baby girl.
This is what Imam Khomeini, the top shia authority says:
“A muslim man can have sexual pleasure with a little girl as young as a baby. But he should not penetrate her vaginally, however he can sodomize her”. (Tehriro vasyleh, fourth edition, Qom, Iran, 1990)
Here is what the the top sunni authority says (video on a Saudi website) about having sex with a one day old baby girl. (Go to “site video” and click on sex with a one day old girl)
PROPHET LOVED LITTLE GIRLS
Prophet had special feelings for cute little baby girls.
Ibn Ishaq: Suhayli, 2.79: In the riwaya of Yunus Ibn Ishaq recorded that the apostle saw Ummu’l-Fadl hen she was baby crawling before him and said, ‘If she grows up and I am still alive I will marry her.’ ( p. 311)
Muhammad saw Um Habiba the daughter of Abbas while she was fatim (age of nursing) and he said, “If she grows up while I am still alive, I will marry her.” (Musnad Ahmad, Number 25636)
Baby Aisha sitting on the lap of Prophet
BABY AISHA
Our prophet fell in love with Baby Aisha when she was shown by Allah to him in his dreams when she still an infant.
Bukhari , Volume 7, Book 62, Number 15:
Narrated ‘Aisha:
Allah’s Apostle said (to me), “You have been shown to me twice in (my) dreams. A man was carrying you in a silken cloth(as an infant) and said to me, ‘This is your wife.’ I uncovered it; and behold, it was you. I said to myself, ‘If this dream is from Allah, He will cause it to come true.’”
COURTSHIP WITH AISHA
Whenever Prophet visited Abu Bakr house he made Aisha sit in his lap and played with her.
PROPOSAL FOR MARRIAGE
When Ayesha reached the age of 6 Prophet decided to ask for her hand.
Abu Bakr: Rasulullah you must be joking. She is hardly six years old. And you are in your fiftees.
Prophet: She is old enough for me.
Abu Bakr: Didn’t you marry off your own daughters when they were much older.?.
Prophet: That was before aya 65.4 was revealed. Now a muslim can marry even a day old infant girl.
Abu: “But Rasulullah you called me your brother , how can you marry your foster niece”.
Prophet:” But you are not my real brother you are only a “ brother in Islam”.”*
Muslim Book 62, Number 18:
Narrated ‘Ursa:
The Prophet asked Abu Bakr for ‘Aisha’s hand in marriage. Abu Bakr said “But I am your brother.” The Prophet said, “You are my brother in Allah’s religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry.”
Editor MA Khan’s book (Feb 2009). Learn
more here | Paperback: $ 24.95 | Kindle ed:
$ 7.96 | E.Book: $ 6:00
Abu: “But Rasulullah, last week you turned down Hamza’s daughter (who was ugly and in her teens) . You said you cannot marry your foster niece**.
Bukharihari Volume 7, Book 62, Number 37:
Narrated Ibn ‘Abbas:
It was said to the Prophet, “Won’t you marry the daughter of Hamza?” He said, “She is my foster niece (brother’s daughter). ”
Prophet: “Allah had shown her to me in my dreams, that was Allah’s indication for me to marry her, I am helpless in this matter”.
ABU BAKR THROWS IN A MONKEY WRENCH
Abu was concerned about the welfare of her tiny tot sleeping with a horny and hefty old man who was given the libido of 30 men by Allah..
Abu: “I will let you marry her only on one condition, you will have to abstain from having sexual intercourse with the little one before she turns 9”.
Prophet was disappointed but he had no choice.
Prophet: “O.K. but I will not abstain from using other halal methods of pleasuring.”
AISHA MADE A BEAUTIFUL BRIDE
PROPHETIC PLEASURING
Thighing
Sahih Dawood Book 1, Number 0270:
Narrated Aisha, Ummul Mu’minin:
One night prophet entered upon me and said: Uncover your thighs. I, therefore, uncovered both of my thighs. Then he put his cheek and chest on my thighs.
Fondling
Bukhari,Volume 1, Book 6, Number 299:
‘Aisha said: “Whenever Allah’s Apostle wanted to fondle me, he used to order me to put on an Izar and start fondling..
Daydreaming
Bukhari, Volume 7, Book 71, Number 660:
Narrated Aisha:
“Allah’s Apostle used to think that he had sexual intercourse while he actually had not”
The Bottom-line
Bukhari, Book 002, Number 0572:
Aisha said “ Whenever I found dried semen on the garments of the Messenger of Allah (may peace be upon him), I scraped it off with my nails.
AISHA TURNS NINE
Allah was very happy for the prophet when finally Aisha turned nine.. He sent Gibraeel to congratulate him and to witness the consummation. Prophet introduced Allah’s envoy to Aisha .
Bukhari, Volume 5, Book 57, Number 112:
Allah’s Apostle said (to me), ‘O Aish (‘Aisha)! This is Gabriel greeting you.’ I said, ‘Peace and Allah’s Mercy and Blessings be on him, you see what I don’t see’ ” She was addressing Allah ‘s Apostle. (only prophets can see angels)
MENTION OF HOLY CONSUMMATION IN HADITHS
Sunan Abu Dawood Vol3 Bk36 N0 4917:
Then they brought me to the Apostle of Allah (may peace be upon him) and he had sexual intercourse with me . I was nine years old.
Sunan Nasai Bk of Marriage, No 3256:
A’ishah said: The Apostle of Allah peace be upon him married me when I was six and had sexual intercourse with me when I was nine and I was playing with dolls.
ALLAH BLESSED THEM WITH INSPIRATIONS
Although Prophet slept with hundreds of slave girls captured women and concubines in addition to his large number of wedded wives, Allah only sent quranic revelations to prophet when he slept with Aisha.
Aisha said “Inspiration came to him when he and I were in a single blanket”. (Tabari Vl7, page: 7)
Bukhari Vol. 5 Bk57 N 119:
Prophet said, By Allah, the Divine Inspiration never came to me while I was under the blanket of any woman except Aisha.”
Modern reality of Islamic pedophilia:
A PEDOPHILE CONVERTS TO ISLAM
When a pedophile found out that sex with children is halal and Sunna he converted to islam and changed his name to Mohammed. Here is the news from England.
@ Allan Hansen, 3. december 2012 kl. 18:15
Alan Hansen!
You are a bloody liar,
The Noble Qur’an Surah 2. verse 79. states very clearly as follow:
79. Then woe to those who write the book with their own hands and then say. “This is from Allah,” to purchase with it a little price! Woe to them for what their hands have written and woe to them for that they earn (thereby).
And:
Surah 65.verse 4, states very clearly:
4. And those of your women as have passed the age of monthly courses, for them the iddah (prescribed period), if you have doubt (about their period),is three months, and for those who have no courses (i.e.they are still immature) their Iddah (prescribed period) is three months likewise, except in case of death. And for those who are pregnant (whether they are divorced or their husbands are dead),their Iddah (prescribed period)is until they lay down their burden; and whosoever fears Allah and keeps his duty to Him, He will make his matter easy for him.
This quatation is from’The Noble Qur’an’, translated to English, Printed under the Supervision of the Under Secretariat for Publications and Research Ministry of Islamic Affairs, Endowments, Da’wah and Guidance Riyadh, Kingdom of Saudi Arabia.
And made possible by the generous donation of:
His Royal Highness:
Prince Al Waleed bin Talal bin Abdul-Aziz Al Saud.
Var det den “prins,, der lig har fået
livstid efter, at han havde myrdet
sin lover-boy på et Hotel i London.
Søg læge Jensen – den helt gal med
hypofysen!!!
Tak for kaffe.
” Hvis en mand – hvilket Gud forbyder – skulle have samleje med et dyr, hvorunder han får udløsning, er rituel afvaskning nødvendig”
” Hvis en mand har analsex med sin kones søn, fader eller broder efter indgåelse af ægteskab, er ægteskabet stadig gyldigt”
” Hvis under samleje mandens penis trænger ind i kvindens skede eller mandens anus, hvad enten det er helt eller delvis ( op til omskærelseringen) , er rituel afvaskning nødvendig for begge partnere, selvom de er sexuelt umodne”
” Hvis man begår sodomi med en ko, et får eller en kamel, bliver deres urin og fæces urene, og deres mælk bliver udrikkelig for den troende.
Man skal dræbe dyret snarest muligt og brænde det. Manden der begik sodomi med det, skal betale herfor”
Citat: Ayatollah Khomeine, Principes, Paris 1979.
B. Pirouz
Dear Ali,
I read through most of your entire site, as well as some of the letters, and so decided to write a letter myself. I will keep this short and sweet, as the words I am about to say no doubt have already been said more eloquently.
When I was younger, I was extremely superstitious. I thought that by uttering a few magic words, such as “La Ilaha Ilah Allah” or “Allahu Akbar” I could make everything turn in my favour. However, I also read the Qur’an – and was ready to question it. When I was younger, some things I read in the Qur’an simply sounded absurd to me, and I would wonder if the Qur’an actually came from Allah or Shaytaan.
Then, like most people in this situation, I chose to block the bad stuff out of my mind. I explained it as something “inexplainable”. I was told that it had a spiritual meaning aswell as a literal, and the bad verses, I chose to take as a spiritual meaning.
For example, the terrible and torturous things that were to happen to Abu Lahab from the hands of Allah, and his wife also! I thought to myself, this cannot be serious – so I naturally applied another meaning to it.
But then I began to study Islamic history, and all these pieces were put together. Rather than being compassionate, and merciful, this is what I found…
Muhammad at first taught peace and patience with the unbelievers. Then, when he acquired an army and enough support, he flipped the card upside down. Suddenly he had the “divine right” to slaughter thousands of innocent people, take Mecca by conquest, and preach hate and division amongst the people.
Abu Bakr could give his 7 year old daughter in marriage to the “prophet”. This ruined her life, and for what? So that Abu Bakr could have power? Abu Bakr, who was supposed to be granted a spot in paradise… Abu Bakr, who invaded Egypt and looted so much riches that he didn’t know what to do with it all.
And in Islamic History, who else was granted a place in paradise? Omar Al-Khattab. He invaded our beloved Persia, destroying, looting and raping. Like the Taleban and the Pakistanis in their invasion of Bangladesh, Omar forced non-Muslims to identify themselves with humiliating badges, and he forced the “people of the book” to pay their taxes in a most disgusting fashion. He destroyed our libraries and burned the books, labelling them “kufer” (i.e. something that he has no understanding of).
So why is it that in Iran and Afghanistan, we now worship these people? As a Persian poet said:
Be shakast Omar pusht-e-hazhbaraan ajam raa
Bar baad-e-fanaa daad rak o risha-e-jam raa
In arbada bar ghaseb-e-khelaafat za Ali nist
Baa aal-e-Omar kina qadeem ast ajam raa
I believe that in the past, our people who were closer to the invasion could see what was happening. Even a few hundred years after, people knew clearly what was going on. The situation is ideally symbolised in Ferdowsi’s “Shah Nama”, where the tyrant Zahhak from Arabia takes the throne, and a thousand years of horror and decay in the empire follow.
I believe however, that as time has gone by, people have not been able to differentiate between Persia and Islam. Even though Pirouz who stabbed Omar was able to see the trouble that Islam had brought to the land, his descendents will have always thought that Islam was a part of the land. It wasn’t. There was just no alternative to accepting this religion… it is said that the Persians were given 3 options by a messenger of the invading Arabs: Either accept Islam, accept taxes, or accept the sword.
Now to you, does this sound like the work of God?
Take care,
B. Pirouz
P.S: ikke overaskende valgte mange
døden for som man sagde “heller dø
som en mand end at leve som
et dyr,,
God Jul.
Are you in a position to manual me for your web marketer or even the man which deals with your site, I must know if it would be easy to certainly be a guests poster.
Skriv en kommentar